Головна » Статті » Фото » Все про фото

Як зробити фото якісними і цікавими. Вчимося у профі;)
Головне - намагатися запам'ятати не об'єкт і не модель, а емоцію, яка виникає у вас в даному конкретному місці в певний момент часу. Як цього досягти - справа смаку і настрою фотографа.
"Я на тлі-(стіни, храму, піраміди, ресторану, моря і т.д.)". Про те, як зробити дорожні знімки якісними і цікавими, розповідає Олексій Бойцов, професійний фотограф з 30-річним стажем.
Може, з цього і почнеться ваше сходження до вершин професійної фотографії!

"Я біля пам'ятника"
Самий невдалий варіант - "притиснути" людину до якої-небудь знаменитої стіни або пам'ятника і сфотографувати його в повний зріст. Знімок вийде плоским і нецікавим, тим більше що власне місце зйомки (заради якого все затівалося) буде в самому усіченому вигляді. Спробуйте відсунути людину від стіни наскільки можливо, захопити в кадр весь навколишній антураж і-одна лише особа, що виражає хоч якісь емоції: радість, бешкетництво, захоплення чи роздум. Повірте, м'яті штани і запилена взуття не додають краси кадру!
Не рекомендую знімати на тлі дуже темною або дуже білої стіни - особа "провалиться" через занадто сильного контрасту. Якщо ж така зйомка неминуча, увімкніть спалах (навіть в сліпучо яскравий день) і підсвітіть особу, намагаючись поставити людину не далі 3-4 метрів від об'єктива.
Вищий пілотаж - спробувати захопити відразу три плани: припустимо, гілку дерева попереду, знімається людина в парі метрів за нею і на деякій відстані за ним - красиві "декорації".

"Я на морі"
Саме невдалий час для зйомки взагалі і для пляжної особливо - з 12 до 4 годин дня. Сонце стоїть високо і позбавляє знімок тіней, створюють обсяг. Всі об'єкти стають плоскими, навколо очей з'являються темні кола. А ось найбільш "солодкі" кадри виходять вранці, особливо на світанку, коли світло м'який, а тіні довгі і красиві. Заради такої зйомки варто встати раніше!
Тіла, що викликають захоплення, зустрічаються рідко. Людини з неідеальними формами краще не ставити в повний зріст, а покласти на мілководді - тоді набігаюча хвиля не тільки приховає дефекти, а й створить гарний ефект. Або вже (якщо модель має почуття гумору) грати на комічності товстого пузіко, круглої попки або худеньких плечей.
Типова помилка фотографів-любителів - неуважне ставлення до козирків, парасольками та іншим предметам, які кидають тінь на обличчя. Людину треба виводити на світло, а якщо вже він відчайдушно мружиться від сонця, попросити його ширше посміхнутися (тоді прикриті очі виглядають натуральніше).
Природна посмішка і жести взагалі дуже добре виглядають на фото. Людину, яка норовить витягнутися перед об'єктивом у струнку та піджати губи, потрібно відволікти якимось хитрим маневром: наприклад, попросити поправити волосся, осмикнути сорочку або зняти з плеча пушинку. У цей момент і беріть його, тепленького, на мушку!

"Я в ресторані"
Гарний знімок "за їжею" зазвичай виходить тоді, коли тарілки ще наповнені й декорації на них не зруйновані. Недоїдки, огризки - це, знаєте, так неромантично! Не варто, звичайно, знімати і жують людей з набитим ротом.
Практично завжди відправляються в кошик для сміття знімки із серії "як нам було весело на п'яній вечірці". Каламутні очі і безглузді посмішки в сукупності з нетверезими жестами чомусь першими потрапляють в кадр і вселяють з часом швидше огиду, ніж радість. Та й у фотографа зазвичай теж руки тремтять. Але якщо ви з якоїсь причини залишилися не у п'яних справ, а суспільство вимагає фото, знімайте не всіх разом, а беріть кожного окремо, причому в самий несподіваний і комічний момент. Хоч посмієтеся потім - сподіваюся, разом.

"Я в ночі"
Майже провальний варіант - знімати людину вночі зі спалахом. Особа висвічується і вибілюють, а задній план йде в чорноту. Від таких зйомок краще або взагалі відмовитися, або знімати без спалаху. Цифра бачить стільки ж, скільки людське око, - з цього і виходьте. Єдине, що можна зробити - збільшити чутливість, яка в стандартних цифрових апаратах коливається від 100 до 800 одиниць. Добре також встановити довгу витримку, але в цьому випадку рука з камерою повинна мати твердий упор.

"Я в полях"
Не можна осягнути неосяжне. Красиві панорамні зйомки вдаються в основному професійним фотографам з потужною оптикою. На мильниці ж ціле місто за спиною моделі зіллється в нерозрізнене місиво дахів, а шикарна полонина потоне в нерезкой каламуті. Киньте ви це невдячна справа. Рекомендую знайти самий гарний шматочок або елемент пейзажу (камінь, корч, клумба, нарешті) і "вписати" туди людини - вийде куди ефектніше.

"Я в транспорті"
Спокуса зняти щось за вікном рухається автобуса, автомобіля або літака так само велике, як і розчарування згодом. По-перше, дурна цифра наводить різкість по склу (зазвичай воно брудне), через що знімок виходить розмите і неяскравим. По-друге, цифровий апарат має неприємну звичку-замислюватися-: між натисканням кнопки і моментом знімка проходить час (іноді до секунди), необхідне мильниці для обрахунку всіх показників і налаштування. Чомусь саме в цю мить в кадр "заскакує" телеграфний стовп, афішних тумба або ще щось, що затуляє бажаний об'єкт зйомки. До того ж пролітає повз вікна об'єкт напевно "змаститься".
Категорія: Все про фото | Додав: fotomaster (07.10.2012)
Переглядів: 567 | Рейтинг: 0.0/0